Jaunie Volkswagen dīzeļi būs par 80% tīrāki
Volkswagen izstrādājis jaunu dīzeļdzinēju izplūdes gāzu attīrīšanas sistēmu, kas par 80 % samazinās slāpekļa oksīdu līmeni izplūdes gāzēs. Divi katalizatori padarīs izplūdes gāzes par 80 procentiem tīrākas. Zināms, ka Twindosing tehnoloģija tiks izmantota visās astotās paaudzes Golf dīzeļdegvielas motoru versijās, bet vēlāk tā iedzīvosies arī citos koncerna modeļos, vispirms Audi markas jaunumos.
Vācijas autobūves koncerns Volkswagen izstrādājis jaunu dīzeļdzinēju izplūdes gāzu attīrīšanas sistēmu, ko pirmoreiz pielietos modernizētā Passat konstrukcijā.
Jaunā sistēma, ko Volkswagen nosaucis par Twindosing, sastāv no diviem attīrīšanas blokiem – viens novietots pie motora, otrs – mašīnas apakšā. Abos gadījumos tiek iesmidzināts speciāls AdBlue reaģents, kas uzlabo attīrīšanas procesu.
Tā rezultātā slāpekļa oksīdu sadalīšanas slāpekļa un ūdens tvaikos ir aktīvāka nekā pašlaik izmantotajos motoros, ļaujot samazināt slāpekļa oksīdu līmeni izplūdes gāzēs par 80 procentiem. Pirmais dzinējs, kas saņems uzlaboto izplūdes gāzu attīrīšanas sistēmu, būs 2.0 TDI Evo agregāts, ko iebūvēs modernizētajā Passat. Šis motors attīsta 150 zirgspēku jaudu un 340 Nm griezes momentu, kombinētajā ciklā patērējot 4,0 litrus degvielas uz 100 kilometriem.
Informācija iegūta portālā iAuto.lv