ESAM PIRMAIS UZŅĒMUMS LATVIJĀ, KURŠ SPĒJ NODROŠINĀT VISU VEIDU UN IZMĒRU DPF (KVĒPU FILTRU) UN KATALIZATORU TĪRĪŠANU   

VIEGLIE AUTO

€ 100,00 (ar PVN)

KRAVAS AUTO

€ 363,00 (ar PVN)

MEŽA TEHNIKAI

€ 363,00 (ar PVN)

LAUKSAIMNIECĪBAS TEHNIKAI

€ 363,00 (ar PVN)

AUTOBUSIEM

€ 363,00 (ar PVN)

BŪVTEHNIKAI

€ 363,00 (ar PVN)

Kā darbojas DPF jeb cieto daļiņu filtrs

DPF (Diesel Particulate Filter) ir dīzeļdegvielas cieto daļiņu filtrs jeb dīzeļu kvēpu filtrs ir transportlīdzekļa izplūdes sistēmas sastāvdaļa, kas uzkrāj piesārņojošās ķimikālijas, kas rodas degvielas sadegšanas procesā, pirms šīs daļiņas sasniedz izpūtēju un nokļūst atmosfērā. Tas paredzēts dīzeļdegvielas daļiņu vai kvēpu izņemšanai no dīzeļdzinēja izplūdes gāzēm.

DPF darbojas temperatūrā 600-650 ° C, izmantojot papildu  degvielu pie iesmidzināšanas.

Uz filtra sienām ir dažādi cēlmetāli, kas darbojas kā katalizators, lai atvieglotu visu procesu. Ir svarīgi pamanīt, ja pēc degvielas iesmidzināšanas degviela slīd gar cilindru sienām un ieplūst eļļas tvertnē, piesārņo to un apdraud motora darbību: piemēram, var salūzt turbīna, kā rezultātā eļļa plūst DPF. SIA "DPFSolutions EP" kvēpu filtru un katalizatoru tīrīšanai izmanto iekārtu, kas spēj tīrīt PM10 atlikumus un pilnībā noņem arī naftas nogulsnes no DPF un katalizatora SCR.